poniedziałek, 5 sierpnia 2013

2w1 żel pod prysznic i szampon w jednym?

Hej, dziś chciałabym Wam opowiedzieć w małym skrócie o czymś co naprawdę mnie zaskoczyło :) 
Otóż... przeglądając swoje kupony z Super Pharm natrafiłam na żel pod prysznic Radox za śmieszną cenę 1,99zł :) Chyba nie muszę tłumaczyć, że jeszcze w tym samym dniu odwiedziłam SP i kupiłam ten żel :D Szczerze to nigdy nie słyszaam o tej firmie,albo w ogóle nie zwróciłam na nią uwagi...
Jakie było moje zaskoczenie kiedy dopiero w domu przeczytałam że spełnia on też funkcję szamponu do włosów. 
Oczywiście pierwsze co pomyślałam to "Nigdy nie użyję go do mycia włosów!":D
Ale już po kilku dniach kiedy zaczęłam myć włosy okazało się że wszystkie szampony jakie jeszcze miałam( przynajmniej tak mi się zdawało) wyszły . Zostałam więc z mokrymi włosami i bez szamponu....
Cóż mi pozostało, mogłam umyć włosy samą odżywką, ale były na tyle nieświeże, że obawiałam się że nie da rady, więc pozostał mi on:
 Na wizażu możemy przeczytać :
"Znana na świecie marka Radox to ekspert w starannym dobieraniu i łączeniu aktywnych naturalnych składników, który od ponad 100 lat z pasją tworzy produkty do mycia ciała. 
Oferuje szeroką gamę zapachów żeli:
- Eastern Spirit - ożywcze doznanie dla ciała i zmysłów dzięki zapachowi orientalnego kwiatu lotosu i płatków pomarańczy,

- Relax - relaksujące połączenie lawendy i lilii wodnej. Zapach lawendy odpręża i relaksuje, a lilia wodna, która jest symbolem spokoju, ukoi zmysły po długim i ciężkim dniu,
- Soothe - rozpieszczające połączenie wanilii i imbiru. Wanilia odpręża i niweluje stres, a także rozpieszcza zmysły dzięki smakowitemu i słodkiemu zapachowi, natomiast imbir poprawia krążenie i ma właściwości rozgrzewające,
- Invigorate - energetyzujące połączenie świeżej mięty i olejku cytrynowego,
- Stimulate - pobudzające połączenie czarnego pieprzu i żeń - szenia,
- Refresh - orzeźwiające połączenie eukaliptusa i olejków cytrusowych,
- Radox For Men - orzeźwiający męski zapach na dobry początek dnia.
Radox Invigorate, Refresh, For Men to produkty 2w1 - żel pod prysznic i szampon. "
Skład: 
/Eastern Spirit/ Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Sine Adipe Lac, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Citrus Aurantium Amara Flower Extract, Citric Acid, Glzcol Distearate, Limonene, Sodium Lactate, Polzquatemium+7, Steareth+4, Hexzl Cinnamal, Linalool, Tetrasodium EDTA, Butylene Glyuol, Sodium Benzoate, CI 16035, CI 16255.
Cena:
Regularna to ok 8 zł, jednak w promocji kupujemy go za ok 4-5 zł, mi trafił się totalny hit cenowy :D

Moja opinia:
Ja zdecydowałam się naprawdę przypadkowo na wersję Invigorate- czyli olejek cytrynowy + mięta. Bardzo lubię takie nuty zapachowe, zdecydowanie w okresie wakacyjnym potrzebuję orzeźwienia, pobudzenia, taki zapach gwarantuje to w 100 %.
Jeśli chodzi o opakowanie to przede wszystkim przeźroczysta butelka która pozawala nam na dokładne zobaczenie ile jeszcze produktu nam zostało ;) Przydatne zdecydowanie, bo potem się dzieją takie rzeczy jak u mnie, że nagle nie mam szamponu :D
 Stawiana na głowie,czyli na zakrętce,to już mniej wygodne, szczególnie gdy jesteśmy na jakimś wyjeździe czy np w akademiku i mamy no nie oszukujmy się nie swoją często współdzieloną łazienkę. Nie wiem,dla mnie to troszkę mało higieniczne.
Konsystencja żelu jest...żelowa;D Nie jest on zbyt rzadki ,baaardzo dobrze się pieni i świetnie pielęgnuje nasze ciało. Skóra jest po nim przyjemnie napięta i nawilżona a do tego ładnie pachnie i podczas kąpieli i po ;).
Jeśli chodzi o funkcję szamponu, czyli to co mnie naaajbardziej zaskoczyło to sprawdził się on znakomicie, włosy były oczywiście czyste, świeże, pachnące, miękkie a do tego baardzo puszyste!
Oczywiście nie polecam stosowania go jako szampon na codzień, ale w sytuacjach kryzysowych, czy np na basenie,kiedy nie mamy dużej torby ani czasu i miejsca na dogłębną pielęgnację włosów sprawdzi się znakomicie;) 
Jedna butelka a tyle korzyści i to za niecałe 2 złote( lub ok 5 ;))

A Wy? Czy macie podobne doświadczenia z takimi produktami?

7 komentarzy:

  1. Często produkty dla mężczyzn spełniają taką funkcję 2 w 1. W sytuacjach kryzysowych o których pisałaś to może być przydatny :D Fajnie, że trafiłaś na taką okazję cenową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,dla mężczyzn już się spotkałam ale z kobiecych to chyba pierwszy raz ;)

      Usuń
  2. Też lubię takie orzeźwiające zapachy :) Może się skuszę, tym bardziej, że cena jest niska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Radox ma bardzo fajne plyny do kąpieli - ładną pachną i dobrze się pienią, a też często można je znaleźc na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawiły mnie produkty Radox, właśnie przez zapachy i cenę, ale przez SLSy rezygnowałam z nich. Za taką cenę pewnie bym się jednak skusiła ;)
    Moim ulubionym produktem wielofunkcyjnym jest balsam do kąpieli dla Mam Babydream. Można myć nim ciało, włosy, buzie, używać do higieny intymnej czy zgodnie z przeznaczeniem czyli do kąpieli :) Jest delikatny, ma dobry skład i działanie, poza tym też kosztuje niedużo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz :*!
Jeśli Cię zainteresowałam,dodaj mnie do obserwowanych użytkowników ;)