czwartek, 1 sierpnia 2013

Paletka korektorów Catrice!

Hej! Dziś po krótkiej przerwie i nieobecności na blogu chcialabym napisać o czymś czego szukałam bardzo długo. 
Jak już pewnie zauważyłyście,nie mam tendencji do kupowania drogich kosmetyków, więc pewnie nikogo nie zdziwi że idealnego korektora który poza tym że będzie dobry na wszystko będzie również niezbyt drogi zajęło mi trochę czasu. 
W końcu jednak udało się i kupiłam paletkę korektorów,różne kolory na różne problemy! 
Mianowicie mam na myśli Paletkę Catrice Alround Concealer

Właściwie nie mam do niej zastrzeżeń, spełniła moje wszystkie wymagania, a kosztowała ok 15 zł :) 
Zielony kolor bardzo fajnie kryje różnego rodzaju czerwone krostki czy pryszcze, różowy maskuje szare cienie pod oczami( czy ogólnie zmęczenie), a trzy pozostałe odcienie stosuję uzupełniająco tam gdzie są akurat potrzebne i zawsze się sprawdzają. Najczęściej ze względu na porę roku i kolor mojej skóry używam najciemniejszego i  używam go na zielony coby go zakryć ;) 
Korektory te nie zostawiają tłustych plam,mają kremową lekką konsystencję, nie zapychają porów i maskują naprawdę na bardzo długo ;) 

Generalnie nic dodać nic ująć POLECAM :) 

 Ps. Biorę udział w pierwszym rozdaniu u Darii do czego również i zachęcam inne osóbki :) http://daruniunia.blogspot.com/2013/07/rozdanie.html 

1 komentarz:

  1. Lubię tą firmę. Mam z niej eye liner i jest super. Piszę o nim tu: http://daruniunia.blogspot.com/2013/07/catrice-gel-eye-liner.html

    PS Musisz jeszcze tylko wypełnić zgłoszenie i wpisać go jako komentarz w rozdaniu. (wszystko jest napisane w notce):D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz :*!
Jeśli Cię zainteresowałam,dodaj mnie do obserwowanych użytkowników ;)